سئو

سئو

سئو

سئو

پمپ خلا

پمپ وکیوم


در صنعت، شرکت و یا محیط های زندگی زمان هایی نیاز است که محیط را از گاز، مایع یا مواد دیگر که گهگاه ممکن است آزاد دهنده هم باشند خالی کنیم. این کار توسط پمپ وکیوم  صورت می گیرد. معمولا بسته به نوع نیاز برای مصرف پمپ ها هم انواع مختلفی دارند و همین طور درجه وکیوم ها هم بسته به نیاز متفاوت است به دلیل اینکه در برخی از کارها ما به وکیوم بالایی نیازمند هستیم. پمپ وکیوم دارای تکنولوژی های مختلفی هستند که بسته به این تنوع مزایایی خاصی را هم دارا هستند. کلا تقسیم بندی انجام گرفته در پمپ وکیوم بر اساس فشار، بر اساس مراحل وکیوم و بر اساس ساختار هستند.

 

تعمیر پمپ وکیوم


نحوه نگهداری درست از وسیله هم می تواند به اندازه خود آن وسیله قابل اهمیت باشد. در خیلی از موارد سرویس کار بودن و تعمیر پمپ وکیوم کار سختی نیست و خود شما نیز می توانید به راحتی این کار ارزشمند را برای بهبود هر چه بهتر دستگاه خود انجام دهید. برای تعمیر پمپ وکیوم شما  میتوانید کلیه بخش های پمپ وکیوم را در اینترنت سرچ کنید تا علاوه بر آشنایی مختصر با آن با شکل ظاهری آن ها هم اشنا شوید. یکسری از سرویس های در پمپ وکیوم دوره ای هستند یعنی برای ماندگاری طولانی این دستگاه ها و عدم نیاز به تعمیر پمپ وکیوم بصورت بسیار تخصصی تر یا اساسی می باشند، مثل تعویض روغن دستگاه، که بهتر است هر 700 ساعت کار انجام گیرد. بعدی فیلتر روغن است که آن هم بروی 700 ساعت تنظیم می شود. فیلتر غبارگیر که بهتر است بروی 500 ساعت کار باشد و فیاتر سپراتور

 

پمپ خلا


اولین بار یک دانشمند آلمانی دستگاه پمپ خلا را اختراع کرد. این دستگاه ها با روش های عملیاتی خودشان می توانند در محدوده گسترده ای خلا ایجاد کنند. بسته به نوع فضا و هدف و برنامه ما پمپ خلا  می تواند بیش از یک عدد باشند و بصورت سری یا موازی تعبیه شوند که معمولا برای خلا درحجم های بسیار بالا از تعداد زیاد بصورت سری استفاده می شود. شاید نام این دستگاه را با نام دیگری تحت عنوان پمپ وکیوم هم شنیده باشید که معنای هرد و و حتی کاربرد آن ها یکسان است. ساده ترین و حتی ملموس ترین پمپ خلا ای که دیده باشید در جارو برقی است، علاوه بر صنعت از پمپ خلا در لوازم پزشکی بخصوص در اتاق جراحی هم استفاده می شود.

 

ساکشن مرکزی


خود کلمه ساکشن به معنای مکیدن و جذب است. از این وسیله برای خارج کردن مایعات بخصوص در پزشکی استفاده می شود.  ساکشن مرکزی بخشی از انواع ساکشن های دندان پزشکی است. که جز تجهیزات بسیار مهم و کاربردی حساب می شود. جالب است بدانید نحوه خوب کار کردن  ساکشن مرکزی است که رضایت نهایی بیمار حین انجام کار را در پی خواهد داشت. ساکشن مرکزی انواع مختلف از تک یونیت به بالا دارد که دندان پزشکان معمولا با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن ها را تهیه می کنند.

 

پمپ وکیوم آزمایشگاهی


در برخی از آزمایشات شیمی نیاز است که فضا فاقد هر گونه اکسیژن و یا گاز باشد در اینجا است که پمپ وکیوم آزمایشگاهی می تواند وسیله ای بسیار مفید و کارآمد بحساب آید. این دستگاه محفظه ای کاملا ایزوله دارد که با توجه به مدل آن کارآیی آن در تولید خلا هم متفاوت است. در کل تمام گازها زمانی از نقطه ای به نقطه ی دیگر حرکت می کنند که بینشان اختلاف فشار وجود داشته باشد در اینجا پمپ وکیوم آزمایشگاهی برای ایجاد اختلاف فشار و خارج کردن مولکول های هوا و دیگر گازها وارد عمل می شود. البته باید در نظر داشت که  پمپ وکیوم آزمایشگاهی در محیط آزمایشگاه مصارف دیگری نیز دارد مانند کنترل یا تحریک تبخیر، مکش برای دم زنی، ایجاد فشار منفی برای ایجاد مانع در خروج گازها سمی از محیط آزمایشگاه و .....

 

 

دستگاه ارده گیر

دستگاه روغن گیری


دانه های روغنی بسیاری در طبیعت یافت می شود که به کمک دستگاه روغن گیری می توان شیره درونی این گیاهان پر خاصیت را استخراج کرده  مورد مصرف قرار داد. از جمله این دانه ها کنجد، تخم آفتاب گردان و ... است. دستگاه روغن گیری به دو روش پرس سرد و پرس گرم کار خود را نجام می دهد. در روش پرس گرم ابتدا محصول مورد نظر در دیگ های بخار به همراه مواد دیگر پخته شده  و سپس روغن گیری اعمال می شود. در پرس سرد مواد افزودنی دیگری به محصول مورد نظر اضافه نمی شود. امروزه بدلیل وجود آلودگی های محیطی بسیار سلامت در رژیم غذایی بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است بخصوص اینکه افراد با توجه به مشغله زیاد برای تغذیه خودشان کمتر اهمیت قائل هستند. استفاده از روغن های طبیعی دانه ها و گیاهان موجود بوسیله دستگاه روغن گیری خود می توان تا حد بسیار زیادی در امر تغذیه افراد تاثیر ایجاد کند. بیشترین اهمیت این مسئله در حوزه سلامت بروی قلب دیده خواهد شد. هرساله تعداد افراد مبتلا به امراض قلبی بیش از بیش می شود که یکی از علل آن استفاده افراد از روغن های نامرغوب صنعتی موجود در بازار است که منجر به انسداد رگ های قلب می شود . همین امر می تواند یک تبلیغ مناسب و کاربردی برای حوزه سلامت و بهداشت باشد که افراد را به سمت استفاده از روغن های سالم تر سوق دهند از طرفی با رائه تسهیلات بهتر تولید کنندگان این حوزه هم ترغیب به خرید دستگاه روغن گیری مرغوب تر و تولید روغن با کیفیت تر برای مصرف کنندگان با قیمت مناسب تر شوند

 

 

دستگاه روغنگیری


امروز استفاده بهینه از تمامی مواد خوراکی بسیار مورد کاربرد است از جمله گرفتن روغن تمام دانه ها و هسته های خوراکی و استفاده از آن ها در مصرف روزانه افراد، بخصوص روغن هایی که کمک کننده سلامت فرد باشند. با توجه به موارد ذکر شده اهمیت و لزوم دستگاه روغنگیری بیش از بیش حائز اهمیت خواهد بود. روغن های با دانه های تیره بدلیل گرما و یا گرمای حاصل در دستگاه روغنگیری را  روش گرم می گویند. البته روش دیگری هم موجود است بنام پرس سرد که متفاوت با روش قبلی است.

 

 

 

دستگاه روغن کشی


در صحبت بین افراد مختلف از هر دو کلمه دستگاه روغن گیری و دستگاه روغن کشی استفاده می شود. در کل می توان گفت تفاوتی بین این دو وجود ندارد و هر دو به یک معنا است. دستگاه روغن کشی شامل بدنه اصلی، مخزن درون ریزدانه وو درب آن، ظرف محل روغن ریز و ظرف تفاله، ماردون و سیلندر ماردون است. از این دستگاه برای گرفتن روغن دانه ها و هسته های مورد نظر در فضاهای هتل، آشپزخانه، داروخانه، عطاری ها می توان استفاده کرد. علاوه بر ورغن تهیه شده از این دستگاه حتی تفاله های آن هم قابلیت استفاده در پخت شیرینی ها، خورشت، سوپ و... دارد که این موارد خوددلیل بر مقرون به صرفه بودن دستگاه روغن کشی است.

 

 

دستگاه ارده گیری


یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی که امروزه بسیار مورد استقبال همه قرار گرفته است دستگاه ارده گیری است. کنجد از جمله دانه های مغزی است و شیره آن ارده نیز بسیار پرخاصیت با طبعی گرم در طب سنتی و اسلامی است و باعث شادابی و رفع خستگی می شود علاوه بر این  بسیار سودمند برای افراد مبتلا به کم خونی و فقرآهن است دستگاه ارده گیری دارای دو سنگ آسیاب است. با توجه به سایز و ظرفیت این دستگاه در صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی آن برای خرید دستگاه ارده گیری حتما توجه به حجم و ابعاد کار داشته باشید. این دستگاه شامل بدنه اصلی، مخزن درون ریزدانه وو درب آن، ظرف محل روغن ریز و ظرف تفاله، ماردون و سیلندر ماردون است. ارده محصول پرخاصیت با طبعی گرم مناسب برای فصول سرد و افراد با طبعی سرد است. علاوه بر آن اگر ظرف ارده برای مدتی در مکان ثابت قرار بگیرد باعث می شود روغن ارده بروی سطح آمده و این روغن خود نیز مصارف و کاربرد درمانی بسیار برای مفاصل دست و پا دارد. دستگاه ارده گیری دارای دو تیغه است که کار اسیاب کرردن دانه های روغنی را بر عهده دراد اما بعد از مدت این تیغه به دلیل کار زیاد کند شده و سرعت دستگاه مختل می شود در این موقع مراجعه به نمایندگی و تغییر این تیغه سرعت دستگاه را افزیش می دهد.

 

دستگاه ارده


برای تهیه یک ارده تازه و خوشمزه قطعا نیاز به یک دستگاه ارده خواهیم داشت. این دستگاه دو سنگ دایره ای شکل آج دار دارد که سنگ بالایی ثابت و سنگ پایینی با سرعت می چرخد. توجه داشته باشید که ناظر دستگاه می تواند زبری و نرمی ارده را با تغییری که در فاصله بین سنگ های دستگاه ارده ایجاد می کند تنظیم نماید.

 

 

 

دستگاه کره بادام زمینی


می توان گفت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین خوراکی ها کره بادام زمینی است. امروزه برای در دسترس تر بودن این خوراکی خوشمزه می توان از دستگاه کره بادام زمینی استفاده کرد تا علاوه بر مقرون بصرفه بودن بتوان از طعم تازه آن هم لذت برد. کافی شاپ ها، بوفه مدارس و فروشگاه های هایپر به راحتی می توانند با در اختیار داشتن دستگاه کره بادام زمینی به جدب مشتریان خود کمک کنند. به دلیل قابلیت میکس شدن کره بادام زمینی و طعم دهندگی فوق العاده آن برای کافی شاپ ها میتواند پرسود باشد. کارکرد ساده دستگاه کره بادام زمینی و عدم نیاز به تخصص خاص یا پیچیده می تواند فرصت کسب درآمد در زمانی کم را برای افراد ایجاد کند. دستگاه کره بادام زمینی دو تیغه ثابت و متحرک دراد که بوسیله آن میتوان کره مغزهایی مثل گردو، فندوق، نارگیل،پسته و.. را نیز علاوه بر بادام زمینی  گرفت. این دستگاه راندمان صد در صدی بدون دوریز و ضایعات دارد.

 

دستگاه روغن کشی کارخانه ای


تمامی دستگاه های روغن کشی کارخانه ای دو روش برای تولید روغن مورد نیاز دارند، پرس سرد و پرس گرم. در روش پرس گرم روغن خارج شده دمای بالایی دارد  و محصول تولید شده خواص خود را از دست می دهد از طرفی از ماده شیمیایی هگزان در استخراج آن  استفاده می شود به دلیل استخراج کامل تمامی روغن از آن اما  این روغن قابل مصرف نیست و باید تصفیه شود. در روش سرد دمای روغن کمتر از 45 درجه است و خواص روغن به خوبی حفظ می شود. در این روش تولید روغنبدون استفاده از مواد شیمیایی است، برای همین برای بدن بسیار مفید تر است. به علت عدم استفاده از مواد شیمیایی برخلاف روش پرس گرم در پرس سرد نمی توان 100 درصد روغن محصول مورد نظر را استخراج کرد. قبل از دستگاه های روغن کشی کارخانه ای ابتدا هدف خود متناسب با حجم مورد نیاز مشخص کنید.. در کنار حجم تولیدی طول عمر مفید دستگاه، فاصله زمانی لازم برای سرویس دستگاه، قدرت الکتروموتور، گارانتی، طراحی قطعات پرس، هم جزء  موارد مهم  است که حتما باید به آن توجه کرد. یکی از مواردی که در بین دستگاه ها تفاوت ایجاد می کند انحصاری بودن طراحی این دستگاه ها است به دلیل اینکه اکثر دستگاه ها کپی برداری از یک محصول هستند.

 

 

 

تجهیزات تصفیه خانه

خرید تجهیزات تصفیه خانه


آب شیرین یکی از باارزش مندترین نیازهای دنیا است. در حال حاضر به علت وجود معضلات آلودگی محیط زیست نیاز به خرید تجهیزات تصفیه خانه پیشرفته یکی از مسائل مهم کشورهای مختلف از جمله کشورهای در حال توسعه است. رشد روز افزون جمعیت دنیا و نیاز به استفاده مجدد منابع مختلفی از جمله آب، خاک و هوا نیاز به استفاده از دستگاه های تصفیه را باارزش تر کرده است. بخصوص در زمینه آب، به دلیل استفاده این مایع بارزش در کشاورزی، صنعت و مصارف خانگی و بحران کمبود آن که چندسال اخیر کل دنیا را در برگرفته است اکثر کشورهای پیشرفته اقدام به تولید دستگاه های فوق پیشرفته درد این زمینه کرده اند. بیشتر این دستگاه علاوه بر این کشورها به کشورهای در حال توسعه هم صادر می شود  تا برای اکثر کارخانه های صنعتی که در مراحل تولیدات خود نیاز به استفاده از آب برای خنک کردن دستگاه های خود دارند با خرید تجهیزات تصفیه خانه این محصولات از هدر رفتن آب خودداری و این آب را دوباره به چرخه مصرف وارد کنند.


خرید تجهیزات هوادهی


هوادهی به روشی گفته می شود که در آن هوا را در آب حل می کنند. این کار توسط تجهیزات و با افزایش سطح تماس بین آب و هوا است. بیشترین موارد مصرفی خرید تجهیزات هوادهی در تصفیه خانه برای حذف آلیفرار،رادون و  دیگر مواد است. علاوه بر آن این دستگاه عوامل بو که بخاطر حل شدن یکسری گازها و مزه بدلیل حل شدن یکسری یون ایجاد می شود ابر طرف می کند.با خرید تجهیزات هوادهی و روش های مختلف هوادهی که در تمامی آن ها دو عامل مدت هوادهی و تناسب لحاظ می شود می توان به کیفیت بالای آب آشامیدنی مورد نظر دست پیدا کرد. این روش ها عبارتند ازهوادهی بشقابی،پاششی،آبشاری پله ای،سطحی، عمقی ، با تزریق هوا. در طبیعت عملکردی که باد و امواج در آب پشت سدها، دریاها، دریاچه ها و اقیانوس ها ایجاد می کنند هوادهی گفته می شود.


خرید تجهیزات آشغالگیر


همانطور که ممکن است بارها شاهد آن بوده باشید در مسیر جریان رودخانه ها آشغال های بزرگی وارد این آب ها می شوند عوامل انسانی مثل رعایت نکردن بهداشت محیط اطراف و طبیعت باعث بروز این مشکلات می شود. گاها افراد خود عمدا این آشغال ها در مسیر رودخانه می اندازد و در برخی موارد با رها کردن این مواد و وزش بادهای شدید این زباله ها وارد بستر آب می شوند. در تصفیه خانه ها قبل از هر اقدامی ابتدا با خرید تجهیزات آشغالگیر مانع ورود این زباله به ادامه روند تصفیه می شوند.زیرا این مواد  دستگاه های مکانیکی را از کار می اندازد. البته یکسری از تصفیه خانه ها بصورت دستی این کار را انجام میدهند اما بهتر است برای جلوگیری از خطای انسانی و خرابی های شدید بعدی در دیگر قطعات تصفیه خانه اقدام به خرید تجهیزات آشغالگیر کنند. این دستگاه ها یا بصورت صفحات استیل با سوراخ های بسیار ریز تشکیل شده اند یا بصورت میله ها فشرده در کنار هم بصورت موازی.



خرید تجهیزات زنجیر استلنس استیل


زنجیر صنعتی یا زنجیر استلنس استیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ با استاندارهای تولید بسیار بالایی هستند که در بازارهای ایران با گرید 304 یا 316 بیشتر بکار می رود. خرید تجهیزات زنجیر استلنس استیل  برای مصرف در محیط هایی با سرمای زیر صفر درجه، رطوبت بالا و یا در مکان هایی با مواد شیمیایی خورنده فولادهای معمولی استفاده می شود. بطور مثال برای انتقال نفت، مواد مذاب، سردخانه های بزرگ و ... درست است که با خرید تجهیزات زنجیر استلنس استیل  می توان از مزایای بسیار زیاد و کارآیی متفاوت آن استفاده کرد اما یکی از معایب آن وزن بسیار بالایی است که این محصول دارد نوع 316 آن خوردگی کمتر، مقاومت بالتر در برابر مواد شیمیایی دارد و جوش دادن و تمیز کردن آن راحتر است البته این را هم باید در نظر داشت که قیمت بالاتری هم دارد .


چربی گیر DAF


چربی گیر DAF،  یک طرح پیشرفته برای جدا سازی و شفاف کردن فاضلاب های حاوی مواد غیر محلول مثل چربی،روغن و مواد معلق هستند. ترجمه اختصار آن شناورسازی با هوای فشرده است. در روش چربی گیر DAF  عمل جداسازی از طریق وارد کردن حباب های ریز هوا به داخل فاز مایع است. در این روش حباب های هوا به ذرات غیر محلول می چسبند، به دلیل زیاد بودن نیروی شناوری مجموعه ذره و حباب ها گاز باعث بالا رفتن ذره به سطح شده و به راحتی مواد با چگالی بیشتر نسبت به مایع روی سطح قرار می گیرند.

صنعت ماشین


جک پالت

جک پالت  وسیله ای برای جابجایی، بلند کردن و حمل و نقل مواد مختلف در مکان های مختلف از جمله انبار، کارخانه، سردخانه و مکان های دیگر استفاده می گردد. کاربرد جک پالت  برای حمل و نقل لوازم و مصالح در پروژِه های ساختمانی و کارخانجات و به وسیله جرثقیل سقفی می باشد. امکان باز و بسته شدن طولی و عرضی بالابر همراه با تنظیم دلخواه و امکان تغییر محل گیر برای تنظیم مرکز ثقل، از جمله مزایای جک پالت می باشد.

پالت پلاستیکی

در حال حاضر استفاده از پالت پلاستیکی نسبت به پالت های چوبی بسیار زیاد تر شده است. درموضوع پالت پلاستیکی به علت وزن کم و استحکام زیاد مورد استقبال انباردارها قرار گرفته است که به راحتی می توان برای جابجایی و حمل و نقل از آن استفاده کرد. بنابراین به دلیل جنس پلاستیکی، قابلیت شستشو و گندزدایی پالت ها را همراه دارد و همچنین علت استفاده از دانه های پلاستیکی  می توان در رنگ های مختلف درست کرد که این امر باعث استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.


جرثقیل سقفی

امروزه جرثقیل سقفی با توجه به پیشرفت تکنولوژی مورد استقبال انواع کارگاه ها و کارخانه ها برای حمل و نقل و جابجایی انواع محصولات را فراهم شده است که باعث افزایش سرعت عمل و ایمنی پرسنل شده است. استفاده از جرثقیل سقفی با توجه به نوع کاربری دارای تنوع مختلفی می باشد که از جمله آن ها جرثقیل های تک پل، آویز، رونشین، دوپل، پردازش، بازویی، مونوریل، سقفی دروازه ای و سقفی مدولار می باشد. بنابراین جرثقیل سقفی بهترین روش برای جابجایی مواد در سالن های بزرگ در نظر گرفته می شود.


لیفتراک

 لیفتراک یک وسیله صنعتی کوچک برای لند کردن و حرکت دادن بارها با وزن و حجم متفاوت می باشد.  لیفتراک پاسخگویی نیاز انبارها و سایر صنایع که نیاز به ذخیره کردن و انبارداری دارند را جواب می دهد. منابع قدرت لیفتراک ها به دو دسته طبقه بندی می شود: الکتریکی یا باطری و موتورهای احتراق داخلیمی باشد. لیفتراک ها دارایی صندلی برای اپراتور می باشد که اجازه نشستن اپراتور در حین باربرداری و حرکت را می دهد در صورتی که برخی دیگر از ماشین آلات لیفتینگ فاقد این امکانات هستند. استفاده از آنها روز به روز در صنایع مختلف در حال گسترش است. این دستگاه دارای اجزا و قطعاتی است که برای یک عملکرد موثر مورد استفاده قرار می گیرد. 


استاکر

استاکر یک نوی دیگری ازتجهیزات انبارداری می باشد که وظیفه ی حمل و نقل بار را بر عهده دارد که مورد استقبال کارگاه ها و کارخانه ها و ... قرار گرفته است. استاکر در دنیا بعد از لیفتراک محبوبترین وسیله ی حمل و نقل است که معمولا در فضای سرپوشیده  و مکان هایی که محدودیت فضا دارند بسیار مناسب هستند یکی از مهم ترین دلایل استفاده از استاکر به جای لیفتراک برای جابه جایی کالا ، کوچک بودن ابعاد استاکر در مقایسه با لیفتراک و قدرت مانور بالای استاکر در فضاهای کوچک کاری می باشد. به طور کلی قیمت استاکر مناسب تر از لیفتراک می باشد که بنابراین مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 

بالابر ثابت

بالابر دستگاهی است جهت جابه جایی وسایل و افراد بالابر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مکانیزم مخصوص به خود را دارند. بالابر ثابت بدون تردید بالابرها ازمهم ترین تجهیزاتی هستند که برای دستیابی راحت و ایمن افراد به نقاط کور و مرتفع ازآن ها استفاده می شود. بالابر ثابت برخلاف تصور عموم با لیفتراک ها و آسانسور ها و جرثقیل ها متفاوت هستند. بالابر برای جابجایی، حمل و انتقال بار و نفرات در شرایط مختلف استفاده می شود.

بالابر دستگاهی است جهت جابه جایی وسایل و افراد بالابر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مکانیزم مخصوص به خود را دارند یکی از انواع بالابر ها بالابر ثابت می باشد. اینگونه بالابر ها را در جهت جابجایی بارهای سنگین و یا انتقال بار،خودرو در خطوط تولید، انبارها استفاده می کنند. بالابرهای ثابت نیازمند یک چاهک جهت جمع شدن دستگاه هستند.


سازه جرثقیل سقفی

سازه جرثقیل سقفی در انواع گوناگون و قابلیت های مختلف جهت جابجایی اجسام و اشیاء سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال مواد در خط تولید و سیستم های انبار برای جابجایی از جمله وظایف جرثقیل سقفی است که بعنوان مناسب ترین و بهترین وسیله در این زمینه ها می باشد. سازه جرثقیل سقفی مورد کاربرد در داخل سوله بوده و کارگاه هایی که داخل سوله مشغول به فعالیت می باشند می توانند از این نوع جرثقیل استفاده نمایند. بنابراین جرثقیل سقفی جهت جابه جای اجسام و قطعات سنگین در داخل سالن های کارگاهی و صنعتی و انبار های تولیدی و مصرفی در 6 جهت (بالا و پایین ، چپ و راست، جلو و عقب) مورد استفاده قرار می گیرد.



بالابر ثابت نفری


بالابر نفری نوعی از بالابرهای ثابت است که بیشتر برای مکان های مسکونی کوچک یا اماکن تجاری استفاده می شود. مانند سوپرمارکت ها، هتل ها، منازل، انبار کالاها، مغازه های کوچک چند طبقه و .... این نوع از بالابرها دارای یک موتورخانه هیدرولیکی کوچک هستند. علاوه بر کار با برق سه فاز  قابلیت کارکردن با برق تک فاز را هم دارند. بالابر نفری بسته به نیاز مکان خریداران در ابعاد مختلفی متناسب با نیاز مشتریان ارائه می شود. از مزایای آن کم صدابودن، حرکت نرم و بدون شوک موقع حرکت یا توقف می باشد. در این نوع دستگاه ها به چاله نیاز نیست و حتی موتورخانه می تواند حذف شود برای همین فضای مفید بیشتر خواهد بود.

آهن

ورق روغنی در اصفهان


ورق روغنی در اصفهان به دلیل قدرت تحمل بالا در برابر فشار؛ تولید ارزان و سریع، گستردگی اشکال و اندازه های مختلف محبوبیت زیادی در میان خریداران به دست آورده است. به طور کلی ورق های موجود در بازار به دو روش نورد سرد و نورد گرم تولید و ورق روغنی در اصفهان با استفاده از فرآیند نورد سرد در کارخانه تولید می شود. بنابراین عمده کاربرد ورق روغنی، به دلیل مقاومت در برابر فشارهای بالا و ظاهر مطلوب، در ساخت و ساز و مصالح ساختمانی می باشد


ورق سیاه در اصفهان


ورق سیاه در اصفهان یکی از پر مخاطب ترین ورق های فولادی در بازار آهن آلات می باشد.  ورق سیاه  به علت قیمت مناسب در مقایسه با ورق روغنی، تقاضای بالایی در بین خریداران دارد. ورق سیاه در اصفهان دارای دو نوع صنعتی و معمولی می باشد که ورق سیاه معمولی بیشتر برای مصارف ساختمانی و ورق های صنعتی در پروژه های صنعتی کاربرد دارند. از دیگر کتربرد روق سیاه در صنعت تانکر سازی ، خودروسازی ، مخازن خاص ، کشتی سازی و صنایع سنگین فلزی و ... دارد که اصولا ورق سیاه در بازار با استاندارد ST37 می شناسند.


ورق گالوانیزه در اصفهان


ورق گالوانیزه در اصفهان به خاطرطر خوردگی و پوسیدگی و همچنین به دلیل مقاومت بالایی که در برابر انعکاس گرما، نفوذ رطوبت و زنگ زدگی دارد از کاربرد زیادی دارد. در گوالوانیزه کردن فولاد، زینک یا همان فلز روی تا عمق چند میکرون در سطح فولاد نفوذ کرده و از خورده شدن و زنگ زدن ورق حتی در صورت ایجاد خراش، جلوگیری می نماید. ورق گالوانیزه در اصفهان در صنایعی نظیر؛ ساخت سینی کابل، نردبان کابل، لوله های بخاری، سقف های شیروانی، کانال های کولر، ساخت عرشه های فولادی و ... کاربرد فراوانی دارد.



ورق آجدار در اصفهان


ورق آجدار در اصفهان به دلیل برجستگی باعث می شود که سطح استحکاک افزایش یابد و در نتیجه سُر خوردن کمتر شود. ورق آجدار در اصفهان کاربرد فراوانی دارد که از جمله محصول را در کف کشتی ها ، پل ها ، پله های برقی ، کف وانت یا اتاق کامیون ها ، پله های اضطراری ، سقف ،  دیواره و لبه ورودی آسانسور ها ، در اتوبوس ها ، در دستگاه های صنعتی و ... می باشد. نوعی از ورق آجدار که در بازار داخلی بیشترین کاربرد را دارد مشهور به ورق آجدار گل بادامی میباشد. ورق های آجدار معمولا در ضخامت های ۱.۵ میلی متر تا ۱۰ میلی متر و در ابعاد مختلف تواید می شود.




ورق استیل در اصفهان


ورق استیل در اصفهان ورقی از مقاطع فلزی است بر پایه آهن تولید می شود که عناصر مختلفی در ساخت این ورق به کار می رود که باث می شود که میزان مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری، استحکام و ... افزایش یابد. به طور کلی ورق استیل در اصفهان به دو دسته دسته بندی می شود که ورق استیل بگیر (ورق استیلی که به آهنربا جذب می شود) و استیل نگیر(ورق استیلی که به آهنربا جذب نمی شود) تقسیم می شوند.

 

ورق کرکره رنگی در اصفهان


ورق کرکره رنگی در اصفهان از جمله ورق های گالوانیزه می باشد که در کاربرد متنوعی دارد. از ورق کرکره رنگی در اصفهان بیشتر در جهت ساخت سقف های شیب داراستفاده می شود که باعث تخلیه راحت تر آب باران می شود. به دلیل جلوگیری از خوردگی ورق های کرکره از ورق های کرکره گالوانیزه استفاده می شود. بنابراین برای زیبایی ظاهری این محصولات، اقدام به رنگ آمیزی این ورق ها نموده و ورق کرکره گالوانیزه رنگی تولید و به دلیل تنوع رنگی بالا ازاستقبال بالایی همراه است.