سئو

سئو

سئو

سئو

نحوه استعلام وکیل

نحوه استعلام وکیل

متاسفانه امروزه ما شاهد کلاهبرداری های از جانب اشخاصی که خود را به عنوان وکیل معرفی و پس از گرفتن پروژه ها و اخذ مبالغ بالایی نه تنها نمی توانستند پرونده را به سرانجام برسانند بلکه سبب تلف شدن وقت و همچنین بروز مشکلات بسیاری شده اند اغلب مشاهده شده است که سند های اخذ شده را به موکل های خود بازن می گرداندند و سالهای زیادی موکل های که به آنها اعتماد کرده بودند به دنبال اسناد و مدارک خود سرگردان بودند آنها مجبور بودند تا علاوه بر پرونده حقوقی خود به دنبال شکایت از افرادی که نام وکیل را یدک کشیده‌اند بروند و این مشکلاتی بر روی سایر مشکلات حقوقی افراد ایجاد می کرد


اصولاً این افراد برای جلب اعتماد مراجعه کنندگان خود سخنان امیدوار کننده که سایر وکلا به آن ها اعتقادی ندارند را تحویل آنها می دهند این مسئله باعث می‌شود تا افراد به دلیل امیدواری که به آنها داده شده است این وکلا را به رسمیت بشناسند و از آنها حمایت کند حمایت باعث می‌شود تا مراجعه‌کنندگان طبق روال همیشه تمام اسناد و مدارک و همچنین مبالغ گزافی را به این وکلا بدهند.


پیشنهاد ما به شما این است سعی کنید تا درباره وکیل مورد نظر خود تحقیق نمایید و یک وکیل حقوقی مجرب را برای خود پیدا کنید خوشبختانه  امروزه با گسترش اینترنت تحقق این امر بسیار ساده است وکلا در ایران از دو مرجع قانونی پروانه وکالت خود را دریافت می کند اول کانون وکلا و دوم کانون کارشناسان که چند سالی است اقدام به برگزاری آزمون کرده است به همین دلیل وکلایی که دارای این مدرک می باشند می توانند از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شما نیز می توانید با چک کردن این مدارک یک وکیل مجرب را از یک فرد عادی که تنها با نام وکیل اقدام به کلاهبرداری کرده است تشخیص دهید.

یکی دیگر از راه هایی که شما به راحتی می توانید از وجود وکیل مجرب خود اطمینان حاصل کنید این است که به سامانه استعلام گیری مراجعه نمایید در این سامانه می توانید اطمینان حاصل کنید که وکیل شما دارای پرونده وکالت و شخصی معتبر در حوزه حقوقی می باشد همانطور که گفته شد در صورت عدم تایید این مرجع شما با آسیب‌های جبران ناپذیری مواجه خواهید شد. حتما جهت استعلام وکیل در اصفهان یا دیگر شهرهای به مراکز قانونی مراجعه فرمایید.

وکیل معتبر

 وکیل  معتبر

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و به دنبال شماره تلفن وکیل در اصفهان هستید. می توانید در موسسه حقوقی حامد امیری بهترین خدمات را داشته باشید. باشید. این موسسه با محیطی کاملا دوستانه و حرفه ای آماده ارائه بهترین راه کارها برای مسائل و مشکلات شما عزیزان به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد و پاسخگوی هرگونه سوال حقوقی در تمامی زمینه ها است. بنابراین اگر می خواهید مشاوره ای تخصصی با وکیلی خبره در اصفهان داشته باشید پیشنهاد می کنیم با موسسه حامد امیری تماس بگیرید. آدرس دفتر : اصفهان، خیابان سجاد، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی، مجتمع شیخ بهایی،طبقه اول، واحد ۱۱ می باشد. ساعات کاری و پاسخگویی دفتر از شنبه تا چهارشنبه از ساعت17 تا 20:30 دقیقه می باشد. برای حضور در دفتر و گرفتن مشاوره در هر زمینه قبل از مراجعه جهت رزرو نوبت با شماره های مجموعه تماس گرفته حتی برای موارد آنلاین. این موارد بعد از هماهنگی با وکیل به مراجع اعلام و راس ساعت اعلام شده تماس به صورت آنلاین برقرار خواهد شد. دوستان عزیز می تانند با شماره های مجموعه  9 الی36605098-031تماس حاصل فرمایند.

شماره واتس اپ مجموعه برای برقراری ارتباط ۰۹۱۳۳۰۲۸۷۴۶ می باشد. این مجموعه در فضای مجازی دارای دوپیج رسمی اینستاگرام می باشد که آدرس آن ها عبارتند از vakil_dar_isfahan_   ,@  hamedamiri_vakil@

دوستان برای ارائه مدارک اعلام شده به آن ها در صورت نیاز و یا هرگونه سوال با صندوق پستی الکترونکی ما به آدرس info@ isfahan-lawyer.ir تماس حاصل فرمایند. ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۱۳۹۷۶۵۴۱۲ مهیا است . بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد .

وکلای معروف

وکلای معروف

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و به دنبال یک وکیل بنام و معتبر در این زمینه هستید. معروف ترین وکیل در اصفهان را می توانید در موسسه حقوقی حامد امیری شاهد باشید. این موسسه با محیطی کاملا دوستانه و حرفه ای آماده ارائه بهترین راه کارها برای مسائل و مشکلات شما عزیزان به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد و پاسخگوی هرگونه سوال حقوقی در تمامی زمینه ها است. بنابراین اگر می خواهید مشاوره ای تخصصی با وکیلی خبره در اصفهان داشته باشید پیشنهاد می کنیم با موسسه حامد امیری تماس بگیرید.

البته با بهره مندی از جلسات مشاوره حضوری امکان تحلیل و بررسی دقیق تر موضوع فراهم است. اما آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیلی انجام مشاوره حضوری ندارند می توانند از طریق مشاوره غیر حضوری و آنلاین مشکلات و مسایل خود را با ما درمیان بگذارند. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق سامانه رزرو آنلاین مشاوره حقوقی ثبت کنید. و یا با شماره  9 الی36605098-031تماس حاصل فرمایید. بخاطر این که اکثر ما دانش و اطلاعات کافی جهت روبرویی با مسائل حقوقی را نداریم و اگر از وکیل خوب کمک نگیریم با مشکل روبرو خواهیم شد حتی مشکلات جبران ناپذیری ممکن است برایمان پیش بیاید. از این جهت وجود یک وکیل نامدار برای داشتن بهترین نتیجه در روند پرونده ی ما بسیار ضروری است.

مجموعه ما با چندین سال سابقه درخشان در کار وکالت و انجام امور پرونده های حقوقی یکی از معتبرترین موسسات حقوقی جهت ارائه خدمات حقوقی اعم از مشاوره حقوقی و پذیرش وکالت در کلیه دعاوی کیفری ، حقوقی، خانواده، قراردادها، ثبتی ، مالیاتی ، تعزیرات و بیمه در اصفهان می باشیم . این مجموعه تا بحال موفقیت های متعددی را در پرونده های قضایی مختلف کسب کرده است . موسسه وکالتی ما با مدیریت و نظارت یکی از بهترین وکلا در اصفهان با تلاشی بی وقفه با ارائه خدمات نوین مشاوره حقوقی تا دستیابی به موفقیت در پرونده تان مطابق با موازین قانونی شما را یاری خواهد کرد .

وکیل عالی

وکیل عالی 

معمولا در هر شغلی وجود یکسری از ویژگی ها باعث می شود فردی در آن حوظه به عنوان یک فرد عالی و معتبر شناخته شود. در شغل وکالت هم این ویژگی ها خاص خود آن شغل وجود دارد. در هر شهری که شما زندگی کنید فرقی ندارد ویژگی های یک وکیل عالی در اصفهان یا ترهان یا هر شهر دیگری مشابه یکدیگر است که در صورت دانستن آن شناخت آن بای شما هم آسان خواهد بود.

یک وکیل خوب کسی است که دارای ویژگی های ذیل باشد:

۱- داشتن احساس مسئولیت

از فاکتورهای مهم برای انتخاب یک وکیل داشتن احساس مسئولیت است.

اگر یک وکیل حس مسئولیت پذیری داشته باشد باعث می شود در مسیر رسیدگی به پرونده و مسئله حقوقی شما جهت حصول بهترین نتیجه ممکن از تمام دانش و توان خود بهره بگیرد و برای رسیدن به هدف و تتیجه از هیچ چیز کوتاهی نکند.

۲- امانت داری

وکیل حقوقی به علت اینکه به اسناد مالی و، دسترسی دارد باید از ویژگی امانت داری برخوردار باشد.

چون وکیل جهت پیگیری و رسیدگی به امور موکل، اسناد و اطلاعات زیادی از او در دست دارد و نباید از داشتن این اطلاعات سوء استفاده کرده و آن را در اختیار کسی قرار دهد. و صرفا در مسیر رسیدگی به پرونده از آن استفاده کند.

۳- دانش بالا و به روز

همه وکلا برای آن که پروانه وکالت دریافت کنند دارای دانش عمومی هستند؛

اما از میان آن‌ها وکیل هایی هستند که از بقیه موفق ‌ترند و می ‌توانند به خوبی امور را پیگیری کرده و از آن دفاع کنند.

این مورد اگرچه یک فاکتور مهم به حساب می آید اما موضوعی نیست که صرفاً با تجربه حاصل شود. وکلایی که همواره به روز هستند و اطلاعات خود را افزایش می‌ دهند، از این دست وکلا هستند.

پس نباید فکر کنیم هرچه سن یک وکیل بیشتر باشد یعنی بهتر است و از پس تمام مسائل راحت تر بر می آید. زیرا بعضی از وکلا با این که جوان هستند اما به علت داشتن دانش به روز می توانند عملکرد بهتری نسبت به وکلای مسن و باتجربه تر داشته باشند.

۴- قدرت اقناع و بیان خوب

یکی دیگر از ویژگی های اصلی وکیل حقوقی این است که به خوبی حرف بزند و بتواند از پس قانع کردن همه برآید.

در واقع علاوه بر توانایی خوب صحبت کردن، ‌یک وکیل باید فن قانع کردن را هم به خوبی بلد باشد، تا بتواند در مخاطب خود که همان قاضی‌ است، بهترین اثر را بگذارد.

۵- بیان حقیقت

وکیل امور حقوقی در کنار تمامی این ویژگی ها، باید قدرت بیان حقیقت را نیز داشته باشد؛ به عبارت دیگر موکل را در جریان پرونده قرار دهد و روند آن را برای موکل به زبان ساده، توضیح دهد.

پس می توان گفت که قدرت بیان وکیل،‌ محدود به ارتباط او با قاضی نیست بلکه باید موکل را نیز از جزئیات پرونده مطلع کند.

۶- مشاوره درست

اولین وظیفه ای که یک وکیل هنگام مراجعه موکل، دارد این است که پیش از قبول کردن یک پرونده، به موکل مشاوره دهد و جهات مرونده را برای او به درستی روشن کند. به این شکل که بعضی از پرونده‌ها نیازی به طرح در مراجع قضایی ندارند و گاهی تنها با مشاوره حل می شود.

وکیل امور حقوقی خوب و با وجدان کسی است که به دلیل دریافت حق الوکاله بیشتر پرونده را بی دلیل در مراجع قضایی به جریان نیندازد و برای موکل دردسر ایجاد کند.

۷- پیچیده نکردن روند دادرسی

یک وکیل خوب باید علاوه بر مشاوره درست، تمامی توان خود را به کار بگیرد تا بتواند، فرآیند دادرسی را کوتاه ‌تر کند و روند رسیدگی به نتیجه را سرعت بخشد.

وکیل حقوقی در اصفهان با دارا بودن تمام این ویژگی ها بهترین کزینه برای شما جهت اخذ مشاوره و اعطاء وکالت است.

وکیل حقوقی

وکیل حقوقی

وکیل حقوقی به کسی گفته می شود که از جانب موکل این اجازه را داشته باشد تا در زمینه مسائل حقوقی، در مراجع قضایی یا غیر قضایی اقدام کند. برای آن که هر کاری از راه درست و قانونی خود انجام شود و بهترین نتیجه را در پی داشته باشد بهترین گزینه پیش روی ما این است که از متخصصان و کارشناسان آن حوزه استفاده کنیم و مشورت بگیریم.  وکیل حقوقی کسی است که جهت احقاق حقوق موکلش و رساندن او به حق پایمال شده اش مطابق اختیاراتی که به او تفویض شده به مراجع حقوقی و قضایی مراجعه کرده و انجام وظیفه می کند. و آثاری که از اقدامات وکیل بوجود می آید متوجه موکل است.

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و در امور حقوقی نیز قصد داشته باشید بهترین نتیجه را بدست آورید باید با یک وکیل حقوقی در اصفهان  مشورت کنید. بخاطر این که اکثر ما دانش و اطلاعات کافی جهت روبرویی با مسائل حقوقی را نداریم و اگر از وکیل حقوقی کمک نگیریم با مشکل روبرو خواهیم شد حتی مشکلات جبران ناپذیر. از این جهت وجود یک وکیل حقوقی ضروری است.

یک وکیل خوب کسی است که دارای ویژگی های ذیل باشد:

۱- داشتن احساس مسئولیت: از فاکتورهای مهم برای انتخاب یک وکیل داشتن احساس مسئولیت است.

۲- امانت داری: وکیل حقوقی به علت اینکه به اسناد مالی و، دسترسی دارد باید از ویژگی امانت داری برخوردار باشد.

۳- دانش بالا و به روز: همه وکلا برای آن که پروانه وکالت دریافت کنند دارای دانش عمومی هستند؛نباید فکر کنیم هرچه سن یک وکیل بیشتر باشد یعنی بهتر است و از پس تمام مسائل راحت تر بر می آید. زیرا بعضی از وکلا با این که جوان هستند اما به علت داشتن دانش به روز می توانند عملکرد بهتری نسبت به وکلای مسن و باتجربه تر داشته باشند.

۴- قدرت اقناع و بیان خوب: یکی دیگر از ویژگی های اصلی وکیل حقوقی این است که به خوبی حرف بزند و بتواند از پس قانع کردن همه برآید.

۵- بیان حقیقت: وکیل امور حقوقی در کنار تمامی این ویژگی ها، باید قدرت بیان حقیقت را نیز داشته باشد؛ به عبارت دیگر موکل را در جریان پرونده قرار دهد و روند آن را برای موکل به زبان ساده، توضیح دهد.

۶- مشاوره درست: اولین وظیفه ای که یک وکیل هنگام مراجعه موکل، دارد این است که پیش از قبول کردن یک پرونده، به موکل مشاوره دهد و جهات مرونده را برای او به درستی روشن کند. به این شکل که بعضی از پرونده‌ها نیازی به طرح در مراجع قضایی ندارند و گاهی تنها با مشاوره حل می شود.

۷- پیچیده نکردن روند دادرسی: یک وکیل خوب باید علاوه بر مشاوره درست، تمامی توان خود را به کار بگیرد تا بتواند، فرآیند دادرسی را کوتاه ‌تر کند و روند رسیدگی به نتیجه را سرعت بخشد.