سئو

سئو

سئو

سئو

کاربرد پروفیل z

 کاربرد پروفیل z

پروفیل z را به صورت یک عنصر باربر برای سازه های صنعتی، اسکلت بناها،. صنایع گوناگون مانند برق و ماشین سازی و … می شناسند. پروفیل زد از مجموعه اجزایی است که برای متصل کردن اجزا در سازه ها به کار می رود. از دیگر نام های این محصول می توان به پروفیل نیمرخ، سازه ها و سقف اشاره کرد. روفیل z از زیر مجموعه پروفیل ها به حساب می آید. به صورت کلی پروفیل ها تنوع زیادی دارند که زد از مجموعه پروفیل های باز است. پروفیل زد توسط مراحل نورد سرد ساخته می شود.   قیمت z نیز به مانند بقیه محصولات فولادی تحت تاثیر عوامل متعدد است. که از آن جمله می توان به نوع و مدل پروفیل اشاره کرد. همچنین پروفیل z تحت تاثیر نوسانات بازار دلار و ارز می باشد. و به صورت ثابت نیست. از شما همراهان گرامی تقاضا داریم،. جهت اطلاع از قیمت و خرید پروفیل در اصفهان با کارشناسان فروش شرکت شاهین فلز سپاهان درتماس باشید. از این بابت اطمینان خاطر داریم. که چنانچه با قیمت های مناسب و باور نکردنی و در عین حال کیفیت بالای محصولات فولادی ما روبرو شوید. شما نیز چون سایر مشتریان ما شگفت زده خواهید شد و مشتری همیشگی شرکت می شوید. همواره تلاش مدیریت شرکت شاهین فلز سپاهان بر حذف واسطه ها بوده ،. و ارائه مستقیم و بی واسطه محصولات به شما مصرف کنندگان گرامی را در پی داشته است.

موارد کاربرد پروفیل زد

 موارد کاربرد پروفیل زد


استانداردها و روش های تولید پروفیل در کشورهای مختلف با یکدیگر فرق داشته و یکی نیستند. یکی از این موارد، استاندارد اروپایی است. که پروفیل زد نیز طبق آن ساخته می شود. پروفیل  zاین قابلیت را دارد که طبق خواسته مشتری تولید شود. و همچنین این پروفیل را می توان به دلخواه مشتری برش و پانچ کرد. از این پروفیل به جهت سقف های سازه ها، تیر و ستون استفاده می کنند.  z به سادگی قابلیت حمل دارد. و و می توان عیوب آن را پیدا و با عوض کردن قطعه ها مشکلاتش را رفع کرد. این پروفیل سازگار با محیط زیست است و می توان آن را بازیافت و مجدد از آن استفاده کرد. این مورد از جمله مزیت های بناهای اسکلت می باشد. چون قطعه ها توسط پیچ و مهره به همدیگر وصل می شوند. و چنانچه مشکلی بوجود بیاید قطعه معیوب به سادگی قابلیت تعویض و اصلاح دارد. به طور کلی ستون ها در ساختمان ها و برج های بلند از ترکیب چندین پروفیل ساخته می شود. به این علت از پروفیل های زد نیز در جاهای متعددی بهره برده می شود. پروفیل z  از زیر مجموعه پروفیل ها به حساب می آید. به صورت کلی پروفیل ها تنوع زیادی دارند که زد از مجموعه پروفیل های باز است. پروفیل زد توسط مراحل نورد سرد ساخته می شود. پروفیل z را با بهره گیری از دستگاه های رولفرم و در ابعاد گوناگون تهیه می کنند. از موارد مصرف پروفیل زد میتوان به ، مصرف پروفیل z  در سقف سوله ها و انبار های بزرگ، مصرف در سقف باشگاه های ورزشی، به جهت متصل کردن سازه ها و اسکلت ها، مصرف برای سقف های با شیب زیاد اشاره کرد. طبق خواسته مشتریان پروفیل های باز را در سایزها و ضخامت های متفاوتی عرضه می کنند. از این پروفیل ها در ساختمان سازی و چهار چوب درب و پنجره مصرف می کنند.

کاربرد تسمه آهنی کجاست؟

 کاربرد تسمه آهنی کجاست؟

جنس تسمه های آهنی  Steel, Galvanize, aluminum و می باشد. که در بین آن ها از همه مشهورتر همان تسمه آهنی می باشد و کاربری آن نیز زیاد است.بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که تسمه سیاه فولادی درجه کیفیت پایینی دارد. و به این جهت این کالا به شکل ترانس است و در ضخامت کم فروخته نمی شود.در تولید تسمه های فولادی مصرف کربن کم است. و آلیاژی که در تولید آن استفاده شده از درجه اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر به محصولات برچسب خورده و مشخصات آن ذکر می گردد. از جمله موارد بیان شده در این برچسب ها اندازه، قابلیت بار قابل حمل، سایز و  شرکت تولید کننده آن می باشد.

موارد مصرف تسمه آهنی بیشتر برای صنعت ساختمانی و ساخت و سازها کاربرد دارد. و نیز در دیگر صنایع همچون ماشین سازی این تسمه ها فراوان دیده می شود. تسمه فولادی از بهترین نوع تسمه ها است و هزینه مناسبی دارد و به صرفه می باشد. و چون این تسمه ها بسیار مقاوم هستند و پایداری بالایی دارند. از آن ها در اغلب صنایع همچون پتروشیمی بسیار بهره می برند.در ساخت ابزارآلات کشاورزی و ایجاد پل ها هم تسمه های فولادی کارساز می باشد. و مصرف دارد.از دیگر موارد مصرف این تسمه ها صنعت کشتی سازی است .چنانچه بیان کردیم تسمه های فابریک از طریق شیت های فلزی و یا گالوانیزه تولید می گردد. از تسمه ها در موارد بسیار متنوعی بهره می گیرند.مثلا در انواع صنایع و به ویژه صنعت دسته بندی .اگرچه تسمه فولادی و گالوانیزه موارد مصرف متعددی دارند ولی در بعضی مواقع از سایر آلیاژها کمک می گیرند. مثلا تسمه آلومینیوم .از تسمه های فلزی در تیرآهن ها و نیز برای بند کردنش و بهره می برند.

 

مدل تسمه آهنی


مدل تسمه آهنی 

 این تسمه ها در شکل و شمایل منظم تر ایجاد می شوند. و اغلب به صورت شاخه ای و در اندازه 6 متر  تولید می گردند. نکته دیگر اینکه تسمه های ماشینکاری در برابر تسمه های نورد با کیفیت تر بوده. و به طور طبیعی قیمت آن نیز فراتر می باشد. و به همین دلیل این مورد خرید تسمه آهنی ماشینکاری با تقاضای بالاتری همراه است. این نمونه از تسمه با چند روش مانند تسمه نورد و ماشینکاری تولید می شود. این نوع تسمه از مهمترین نوع در صنعت ساخت و ساز به شمار می آیند. در تسمه نوردی از ضایعات آهن استفاده می شود. در تسمه ماشینکاری هم میتوان از ورق استفاده کرد که کیفیت آن بهتر است. همانطور که می دانیم همواره با بی ثباتی بازار دلار و ارز رو برو هستیم. و به خاطر همین بازار متلاطم، نمی توان قیمت محصولات فولادی را قطعی بیان کرد. همچنین عوامل زیاد دیگری در متغییر بودن قیمت دخیل هستند مانند ابعاد و ضخامت های گوناگون محصولات. شما همراهان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف محصولات فولادی. با مشاوران شرکت شاهین فلز سپاهان در تماس باشید. گروه تولیدی بازرگانی شاهین فلز سپاهان از تولیدکنندگان و عمده فروشان انواع مختلف محصولات فولادی می باشد. و همواره در تلاش بوده با حذف واسطه ها بهترین و مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود اراعه کند. سابقه 30 ساله این شرکت و مشتریان بیشمار ما خود دلیلی بر این ادعا است. شما همراهان گرامی می توانید سایر محصولات ما همچون تیرآهن، میلگرد، پروفیل انواع ورق و .را در سایت ملاحظه نمایید و خرید خود را نهایی کنید.

ورق فولاد مبارکه

 ورق فولاد مبارکه

ورق فولادی یکی از محصولاتی است که بسیار بین کسانی که با آن کار می کنند بسیار محبوب است ورق فولادی نوعی آلیاژ است که می تواند بر عکس ورق ها ورقه ای فولادی و ورق های فولادی تیکه ای هم رول شود و هم کلاف شود برای همین قیمت ورق فولاد مبارکه بسیار در حال تعقیر است و باید بگوییم که از نظر کیفیت این محصول تهد استاندارد روسیه است و برای همین کیفیت مناسبی برای استفاده دارد برای با خبر شدن از قیمت ورق فولاد مبارکه یا خرید آن با ما تاس بگیرید آهن همروز پشرو و در سعی که رضایت شما را به دست بیاورد.

همانگونه که گفته شد کارخانه فولاد مبارکه یکی از اصلی ترین کارخانه ها درتولید ورق های فولادی محسوب می شود به همین خاطرقیمت ورق فولاد مبارکه حائز اهمیت است. ممکن است این سوال هم برای شما پیش بیاید که ورق با ضخامت زیر2میل در بازار موجوداست؟ بله وبرخی از کارخانه هایی مانند نورد لوله اهواز ،فولاد گیلان و فولاد مبارکه بنا به سفارش دست به تولید این گونه ورق ها زدند وشما می توانید درسایت آهن امروز از قیمت ورق فولاد مبارکه و جزئیات آن مطلع شوید.

یکی از روش هایی که شما می توانید بهترین ورق فولاد مبارکه را خریداری کنید این است که شما با فردی متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید چرا که در صورت مشورت نکردن از این افراد متحمل ضررهای زیادی خواهید شد