سئو

سئو

سئو

سئو

کاربرد ظروف IML برای چست؟

کاربرد ظروف IML برای چست؟

In Mold Labeling به معنی لیبل گذاری درون قالب همزمان با تولید ظرف است و در ظروف تولید شده با این روش ، لیبل بخشی جداناپذیر از بدنه ظرف میشود. و این روش جایگزینی برای چاپ مستقیم روی ظروف است. خرید عمده ظروف IML بدلیل مزایای آن بسیار مقرون به صرفه است. در این روش لیبل مورد نظر ما بر روی ظرف حک میشود و دیگر نیازی به چاپ یا انواع دیگر برچسب زنی نمیباشد که ممکن است بعد از مدت کوتاهی از بین برود ولی حک روی ظروف ماندگار است و براحتی از بین نمیرود و لیبل بخش جدانشدنی از بدنه ظرف میباشد.

به طور لیبل زنی ظروف IML به سه روش صورت میگیرد

  1. قالب زنی به صورت تزریق پلاستیک
  2. قالب زنی از طریق تزریق بادی
  3. فرم دهی حرارتی


فرآیند تولید ظروف IML

  • لیبل درخواستی مشتری، توسط تامین کننده لیبل طراحی ، چاپ میشود.
  • لیبل های چاپ خورده و آماده توسط ربات به درون قالب برده میشود
  • لیبل با نیروی الکتریسیته ساکن روی دیواره قالب تثبیت میشود
  • مواد پلاستیکی مذاب به داخل قالب تزریق میشود و لیبل بخشی از بدنه میشود
  • قطعه لیبل گذاری شده از قالب توسط ربات جدا میشود و لیبل بعدی در قالب قرار میگیرد و این مراحل تکرار میشود.

مزایای IML

  • این ظروف تمام ویژگیهای مورد نیاز یک بسته بندی شکیل صادراتی از جمله استانداردهای رایج و بهداشتی را دارد.
  • جذب مشتری به دلیل زیبایی و چشم کیر شدن محصول
  • ایجاد ارزش افزوده بیشتر روی محصول
  • عدم آلوده شدن ظروف هنگام تولید و بسته بندی بدلیل استفاده از رباتها
  • ماندگاری طولانی تر محصولات بدلیل حفظ سلامت مصرف کنندگان
  • قابلیت استفاده مجدد در مصارف خانگی
  • تبلیغات رایگان و دائمی محصول بعلت دوام بالای چاپ عکس روی بسته بندی
  • کیفیت بسیار بالای رنگ لوگو و تنوع طراحی
  • قیمت رقابتی و مقرون به صرفه بودن این محصول
  • مقاومت بالای لیبل در برابر آب و سطوح خشن
  • هزینه کمتر
  • به هیچ عملیات و تجهیزاتی برای نصب لیبل نیاز نیست
  • افزایش سرعت بسته بندی
  • کاهش هزینه انبار داری
  • افزایش مقاومت لیبل در مقابل فشار

یکی از عوامل مهم در فرآیند تولید این ظروف ، با دوام بودن و مقاومت بالای آن است. و همچنین بهترین روش برای نشان دادن طرح های گرافیکی برای تبلیغات میباشد. استفاده از این روش باعث جذابیت و زیباتر شدن ظروف پلاستیکی میباشد و مصرف کنندگان از این نوع ظروف بعد از استفاده از مواد غذایی داخل آن را در موارد دیگری کاربرد دارد.

از آنجایی که همیشه تبلیغات با صرف هزینه ها همراه است استفاده از یک تبلیغ مفید و به صرفه اهمیت زیادی دارد و اگر بخواهید فقط برای چند روز یک بنر تبلیغاتی را در محلی در دید عموم قرار دهید باید هزینه و زمان نسبتا زیادی صرف کنید. ولی با روش IML علاوه بر ماندگاری بالا، هزینه بسیار کمتری دارد و میتواند یک روش مفید برای تبلیغات باشد.

دیگر مزایای ساخت قالب IML

حداکثر کیفیت چاپ: با روش چاپ افست تصاویر با وضوح بالا را تضمین میکند. و میتوان کل سطح ظرف را پوشش داد بدون اینکه قسمتی از بدنه اصلی ظرف دیده شود.

مقاوم و بهداشتی: بهترین مزیت این ظروف مقاومت در برابر رطوبت و تغییرات دماست، بخصوص ظروف بستنی دمای زیر صفر درجه را تجربه میکنند. بهترین انتخاب ظروفی است که برای محصولات منجمد و محصولاتی که باید داخل یخچال باشد استفاده کرد.

مدت زمان تولید کمتر و هزینه های پایینتر: در فرآیند تولید این ظروف در یک مرحله ساخته و تزئین میشوند و نگهداری ظروف خالی غیرضروری است. هزینه های انبار و حمل و نقل نیز کمتر است.

سازگار با محیط زیست: بسته بندی و لیبل هر دو از یک ماده تشکیل شده اند و به طور کامل بازیافت میشوند.

طیف گسترده ای از گزینه ها و رنگ ها: محصول بسته بندی پلاستیکی مورد نظر را میتوان با طیف گسترده ای از ماد مختلف تزئین کرد و به شمااین امکان را میدهد که محصول شما در قفسه فروشگاه متمایز از محصولات دیگر باشد. شاید به همین دلیل است که مدیران بازاریابی عاشق ظروف IML هستند.




سرنگ های مخصوص تزریقی پزشکی

سرنگ های مخصوص تزریقی پزشکی

سرنگ در اصل یک کلمه یونانی به معنای لوله میباشد و بوسیله آن مایعات را به بدن تزریق کرده و یا از بدن خارج میکنند. انواع سرنگ از لحاظ اندازه، حجم و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند ولی مهمترین ویژگی تقسیم بندی آنها ، حجم و نوع سرنگ ها است.

سرنگ ها از پر مصرف ترین وسایل در پزشکی هستند و در بیمارستان ها و مراکز پزشکی برای موارد مختلفی استفاده میشوند و اغلب جنس پلاستیکی و یکبار مصرف دارند. خرید عمده سرنگ تزریقی پزشکی بیشتر برای بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام میشود.

انواع سرنگ ها

سرنگ ساده

این سرنگ ها یکبار مصرف هستند و برای تزریق مواد دارویی و گرفتن نمونه خون در آزمایشگاه ها استفاده میشود و باید در بازه دمایی 15 تا 35 درجه سانتیگراد نگهداری شوند.

سرنگ توبرکولین

ظرفیت این سرنگ ها یک سی سی است و دارای سوزنی کوچک و استوانه ای باریک هستند و برحسب میلیمتر درجه بندی شده اند.

این سرنگ ها بیشتر برای شستشوی زخم ها ، تزریق محلول ها، مقادیر کم داروهای غلیظ و تست های داخل جلدی استفاده میشود.

سرنگ لوئرلاک

در این مدل، سوزن تزریق درون شیارهای مارپیچی سوزن قفل میشود و براساس استانداردهای ملی و بین المللی ساخته میشوند. این سرنگ ها از سر سوزن جدا نمیشوند و امکان تعویض سرسوزن در این محصول براحتی قابل انجام است. این سرنگ ها در هر کارتن بین 600 تا 1000 سرنگ وجود دارد و حجم این سرنگ ها نیز 3، 5 و 10 میلیمتر است.

سرنگ گاواژ

از این سرنگ برای شستشوی مثانه یا وارد کردن خوراکی از طریق سوند به معده و همچینین برای خارج کردن ترشحات معده استفاده میشود.

سرنگ انسولین

از این سرنگ ها برای تزریق انسولین استفاده میشود و سر سوزن در آنها از بدن جدا میشوند و براساس دو مدل 50 واحدی و 100 واحدی هستند. در بعضی از سوزن ها، هنگامی که سر سوزن از بدنه آن جدا میشود، باعث ایجاد یک فضای مرده میشود و مقداری انسولین در این فضا باقی می ماند. در این مواقع محاسبه دوز انسولین تزریقی مشکل است و بهترین راه حل استفاده از همین سرنگ انسولین میباشد.

سرنگ دو سر سوزن

این سرنگ ها دارای دو سوزن هستند و یکی از آنها برای ترکیب دارو و کشیدن آن به داخل سرنگ و از دیگری برای تزریق استفاده میشود.

سرنگ هیپودرمیک

این سرنگ ها دو نوع مقیاس اندازه گیری دارند و این مقیاس ها برحسب مینی مس و میلی متر میباشد و هر میلیمتر به ده قسمت دیگر تقسیم میشود و حجم این سرنگ ها معمولا 2.5 تا 3 میلیمتر است و سوزن به آن متصل میباشد.

این سرنگ ها نوعی از سرنگ های زیرپوستی هستند و به یک سوزن توخالی وصل میشوند. با این سرنگ ها، پوست سوراخ شده و مواد دارویی وارد بدن میشوند و همچنین از همین سرنگ برای خارج کردن خون از بدن استفاده میشود.

سیفتی باکس چیست؟

 سیفتی باکس چیست؟

سیفتی باکس یا safety box به معنای جعبه ایمنی است. این محصول اگرچه به ظاهر عمومی بنظر میرسد ولی بیشتر در بیمارستان ها، دندانپزشکی ها، کلینیک ها، مطب ها، مراکز جراحی، آرایشگاه ها و هتل ها برای پسماند تیز و برنده مانند سرنگ، کاتتر، بیوپسی، شیشه، تیغ جراحی، تیغ اصلاح صورت و هرچیزی که پتانسیل بریدن دارد استفاده میشود.

امروزه انواع مختلفی از سیفتی باکس ها به بازار عرضه میشود و برای خرید عمده سیفتی باکس میتوان اقدام کرد اما باید توجه داشت به دلیل قیمت پایینتر از کیفیت این محصول چشم پوشی نکنیم. بنابراین انتخاب سیفتی باکس یک مسئله ی بسیار مهم محسوب میشود و عدم توجه کافی هنگام خرید باعث بروز مشکلات زیادی میشود.

موارد استاندارد بودن سیفتی باکس

  1. سیفتی باکس هنگام سقوط از ارتفاع حداکثر یک متری و یا در اثر ضربه و فشار نشکند
  2. محتویات داخل سیفتی باکس به هیچ عنوان به بیرون نشت نکند.
  3. هنگام سوزاندن سیفتی باکس ، کمترین میزان گازهای سمی تولید شود.
  4. بدنه ی سیفتی باکس به اندازه کافی مستحکم باشد و خطر جراحت و آسیب برای کارکنان بخش بهداشت و درمان کاهش می یابد.
  5. حتما یک سیفتی باکس استاندارد حتما دارای نشان استاندارد و این معیارها براساس استاندارد ملی ایران به شماره 8502 تعیین میشود.

چگونگی انتخاب سیفتی باکس مناسب

  • متناسب با نیاز خود انتخاب کنید: سیفتی باکس ها در مدل ها و انواع مختلفی عرضه میشوند و کوچکترین سایز آن 80 سی سی و بزرگترین حجم آن حدود 30 لیتری است. و کاربران براحتی میتوانند متناسب با نیاز خود سیفتی باکس مناسبی انتخاب کنند.
  • کیفیت بدنه و جنس سیفتی باکس: یکی از اصلی ترین نکات هنگام خرید ، توجه به کیفیت و جنس آن است. این محصول معمولا از جنس پلی پروپیلن ساخته میشود ولی متاسفانه برخی از تولیدکنندگان از مواد بازیافتنی استفاده میکنند و این امر احتمال انتشار بیشتر گاز فوران هنگام سوزاندن میشود و جز گازهای خطرناک محسوب میشود.
  • قابل اتوکلاو شدن باشد: معمولا این محصول برای دفع ابزاری که با موادی مانند خون انسان و مایعات بیولوژیکی و عفونی در تماس بوده اند استفاده میشود. به همین دلیل لازم است سیفتی باکس و محتویات آن ابتدا آلودگی زدایی شود و سپس امحاء یا سوزانده شود. بنابراین سیفتی باکس هایی باید تهیه شود که قابلیت تحمل دمایی و اتوکلاو شدن را داشته باشد.
  • طراحی مناسبی داشته باشد: مهمترین نکاتی که باید برای حفظ ایمنی کاربر و طراحی سیفتی باکس رعایت شود مانند:

قفل های مستحکم: درب سیفتی باکس باید به گونه ای باشد که امکان قفل کردن موقت و دائم داشته باشد. چرا که بعد از تکمیل شدن این ظروف باید قفل دائم آن را بست تا برای حمل و نقل و امحاء آن مشکلی پیش نیاید.

وجود شیار بر روی دهانه: وجود شیارها در دهانه درب سیفتی باکس به جدا سازی سوزن سرنگ ها کمک میکند.

قطر مناسب دهانه: باید متناسب با نوع کاربرد آن طراحی شود. بعنوان مثال در بیمارستان ها دهانه سیفتی باکس باید عریض تر باشد تا پسماندها به آسانی دفع شوند.

سطح مقطع مناسب: قبل از خرید حتما به فضایی که قرار است از سیفتی باکس استفاده کنید را مورد توجه قرار دهید.

وجود دسته برای جابجایی آسان و ایمن: دسته ارگونومیک باعث میشود جابجایی و حمل این محصول براحتی توسط کاربران صورت بگیرد.

دارا بودن نشانگر حداکثر ظرفیت: پر شدن بیش از حد این ظروف میتواند باعث آسیب شود بنابراین فقط باید 75% حجم آن پر شود و نشاگر به شما این امکان را میدهد که پر شدن این ظروف را مشاهده کنید.

سطح صاف و بدون زائده: گوشه های تیز و لبه های تیز احتمال بروز آسیب و انتقال عفونت به کاربران را افزایش میدهد بنابراین دقت کنید که سیفتی باکس انتخابی زائده و گوشه های تیز نداشته باشد.



مخزن فریم دار IBC چیست؟

مخزن فریم دار IBC چیست؟

این نوع ازمخزن دارای محافظ یا همان فریم بیرونی با پوشش رنگ اپوکسی است و مخزن داخلی آن از فرآیند قالب گیری دورانی ساخته شده است. در این مخازن از گرید 3840 استفاده شده و کلیه استانداردهای بهداشتی را دارد. این مخزن پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر ضربه و خورندگی و بهداشتی میباشد. خرید عمده مخزن فریم دار IBC بهمراه شیر و اتصالات مربوط به آن، برای شرکتهای بسته بندی و حمل و نقل مایعات اسیدی و نفتی و شیمیایی بهترین گزینه است.

این مخزن ها با ظرفیت های گوناگون و برای ذخیره و حمل و نقل مایعات مختلف مانند : مواد غذایی، آب، حلالها، مواد شیمیایی، مواد اسیدی، مواد شوینده و .... استفاده میشود.

مخزن های IBC اغلب دارای پالت متصل به زیر مخزن هستند و بنابراین به نگرانی جدا شدن پالت از مخزن نیازی نیست. و براحتی با لیفتراک ها جابجا میشوند و اگر مایعات اشتعال یا خطرناک را در این مخزن ذخیره میکنید دارا بودن پالت متصل به ظرف باعث کاهش آسیب دیدن محموله ها میشود.

این مخزن ها دارای نازل متصل به جلو هستند و به شما این امکان را میدهد تا مایعات را به سرعت تخلیه کنید. کار کردن با نازل آن آسان است و براحتی خروجی از ظرف را میتوانید کنترل کنید.

این ظروف دارای ظرفیت مایع 450 تا 3000 لیتر (119 تا 793 گالن) هستند. میتوان مقادیر زیادی مایعات را در همان ظروف نگهداری کرد و از فضای ذخیره سازی استفاده کرد. اگر تاسیسات شما فضای کمی دارد میتوانید این مخزن ها را در بالای یکدیگر قرار دهید. و براحتی مخزن های IBC ظرفیت مایعات برای تجارت خود میتوانید بیابید. و میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای حمل و نقل نیز در اسرع وقت میتوانید کل موجودی خود را بارگیری و تخلیه کنید.

بادوام برای حمل ونقل مایعات خطرناک

زمانی که نوبت به ذخیره و انتقال مایعات خطرناک میرسد باید محصولات شما در هر زمان ایمنی کافی داشته باشند. IBC ها از پلاستیک های قوی و بادوام ساخته میشوند و از مایعات در برابر آسیب ها و عناصر خارجی محافظت میکنند. آنها در یک پوسته سیمی محکم  شده اند و باعث محافظت بیشتر میشود.

IBC ها به منظور ذخیره و ارسال انواع مایعات طراحی شده اند و یک انتخاب عالی برای تجارت شما هستند و در زمان استفاده از آنها آرامش بیشتری خواهید داشت. چه شما بخواهید آب آشامیدنی خود را حفظ کنید و چه یک کارخانه مهندسی شیمی داشته باشید میتوانید از این مخازن استفاده کنید.

مخزن های فریم دار به شما در صرفه جویی در هزینه، افزایش بهره وری و کاهش آسیب محصول کمک میکند. 

گالن های با حجم 10 لیتری

 گالن های با حجم 10 لیتری

گالن بطری ظرف پلاستیکی و درداری است که در واقع واحد اندازه گیری حجم مایعات محسوب میشود. گالن در آمریکا برابر است با 587/3 لیتر و در انگلستان برابر است با 645/4 لیتر.

اگر تولید کننده ظروف پلاستیکی کمی خلاق باشد میتواند گالن هایی درابعاد و طرح های مختلفی تولید کند. خرید عمده گالن 10 لیتری برای شرکت های بسته بندی بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد.

گالن 1 لیتری از وزن سبکی برخوردار است و وزن آن معادل 80 گرم میباشد. به همین دلیل براحتی قابل حمل و نقل و جابجایی است. همچنین دارای یک نوع درب پملپ دارنیز هست. این محصول از جنس پلی اتیل میباشد. این ماده اقتصادی یکی از مهم ترین و ضروری ترین منبع ساخت انواع پلاستیک ها در دنیا محسوب میشود. و از ماده پلی اتیلن هر سال صدها و میلیون ها تن جهت تولید انواع پلاستیک ها در جهان مصرف میشود. و یکی از پرکاربردترین محصولات برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و ساخت ترکیبات آرایشی بهداشتی نیز هست. این ماده خاصیت سمی ندارد و هیچ گونه خطری ندارد. و بهمین دلیل بهترین گزینه برای نگهداری مواد شیمیایی، روغن، بنزین، گازوییل، نفت و دیگر انواع مایعات است. همچنین از مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی برخوردار است. گالن 1 لیتری مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. زیرا بر روی این محصول تست ضربه پذیری انجام میشود و همچنین امکان سفارش سازی این محصول برای مشتری طبق نیاز او فراهم میباشد.

میزان قیمت گالن های پلاستیکی

میزان قیمت گالن های پلاستیکی به ابعاد و جنس گالن ها بستگی دارد. و همچنین براساس برند و شرکت سازنده نیز تعیین قیمت میشود. گالن ها معمولا از پلاستیک های مرغوبی تولید میشود و در برابر انواع آسیب ها مانند ضرب دیدگی وسرما و گرما مقاوم هستند.

جنس گالن ها در میزان قیمت تاثیر بسیاری دارد و گالن های درجه 1 به دلیل کیفیت بیشتر دارای قیمت بالاتری نسبت به گالن های درجه 2 هستند.

قیمت گالن های پلاستیکی در عمده فروشی به دلیل تعداد بالاتری که خریداری میکنید ، مناسبتر و کمتر میباشد.

معرفی انواع گالن ها 

کاربرد گالن ها با توجه به کیفیت ساخته شده رابطه مستقیمی دارد. گالن های پلاستیکی از نظر کیفیت به دو دسته درجه 1 و درجه 2 تقسیم بندی میشوند. معمولا گالن های درجه 1 برای استفاده مواد غذایی مثل خیار شور و سس های خوراکی و موارد بهداشتی استفاده میشود. و از گالن های درجه 2 برای مایعات شیمیایی مانند بنزین و نفت استفاده میشود.

انواع گالن پلاستیکی از نظر کیفیت و نوع مصرف

  • گالن کتابی
  • گالن شفاف
  • گالن صنعتی
  • گالن تاشو
  • گالن شیردار

خط تولید گالن های پلاستیکی

در این خط تولید گابت ها بوسیله دستگاه های مخصوص و تزریق پلاستیک درون قالب ها به تولید گالن پلاستیکی در ابعاد مختلف انجام میشود.

استفاده از دستگاه ها در خط تولید باعث کیفیت بهتر و سرعت تولید شده است و همچنین روزانه میتوان تعداد زیادی گالن در حجم های مختلف تولید کرد. دستگاهها در خط تولید دارای ظرفیت های مختلف و کارایی های زیادی هستند و هر دستگاه برای یک کار مناسب است.

نیروها و اپراتورها در خط تولید نقش مهمی دارند و باعث نظم بخشیدن به کار و درست جلو رفتن مراحل تولید میشوند. هرچه دقت بیشتری در خط تولید باشد محصول نهایی با کیفیت و بهتر خواهد شد.

تولید کننده بعد از تولید محصول در ابعاد مختلف، آنها را به بازارها و فروشگاه ها عرضه میکنند تا مصرف کنندگان براحتی برای نیاز خود از این محصولات استفاده کنند. یکی از کارهایی که فروشندگان و تولیدکنندگان برای عرضه کارهای خود انجام میدهند استفاده از سایت های فروش میباشد. زیرا محصولات بسیار به صرفه و راحت در اختیار مشتریان قرار میگیرد.