سئو

سئو

سئو

سئو

دستگاه های بهداشتی بسته بندی مواد غذایی

دستگاه های بهداشتی بسته بندی مواد غذایی



دستگاه بسته بندی ماکارونی انتخاب شما به عنوان یک مصرف کننده محصولات غذایی با بسته بندی های مناسب میباشد وجود دستگاه های بسته بندی برای تمامی تولید کنندگان محصولات غذایی الزامیست .


 زیرا محصولات غذایی را سالم تا زمان رسیدن به دست مشتری از عوامل محیطی حفظ نموده شرکت مجموعه ی ما اقدام به تولید دستگاه های بسته بندی در اندازه و مدل های متنوع نموده و از این طریق رضایت کامل مشتریان را به خود جلب می نماید.


بخش های مختلف دستگاه بسته بندی شرکت مجموعه ی ما را این طور می توان شرح داد:


  • رول گیر


 یک میله چرخان در بالا و پایین دستگاه تعبیه شده است .رول سلفون بسته بندی در روی آن قرار گرفته ، و با چرخش خود

رول را برای بسته بندی به قسمت سلفون زنی هدایت و بسته هایی با عرض ۶ الی ۱۶۰ میلی متر را بسته بندی می کند.


  • الکتروموتور


 تولید نیروی جنبشی با استفاده از نیروی برق،

با قدرت بالا سبب به حرکت درآوردن نوار نقاله، فک های

حرارتی و اجزای متحرک شده.


  • نوار نقاله 


حرکت اجزای متحرک با سرعت مشخص

محصول را در طول دستگاه هدایت و انرژی خود را از الکتروموتور تامین می نماید.


سیستم شمارشگر


 در انتهای دستگاه برای شمارش تعداد

بسته های بسته بندی تعبیه شده است.


  • سیستم ذخیره اطلاعات


 شامل یک مموری برای ذخیره اطلاعات

بسته بندی محصولات متنوع در دستگاه تعبیه شده است.


  • سیستم تاچ اسکرین


 دارای صفحه نمایش لمسی ، با در اختیار

قرار دادن تمامی اطلاعات مورد نیاز اپراتور می باشد.


طرز کار دستگاه بسته بندی ماکارونی شرکت مجموعه ی ما این دستگاه در دو مدل مختلف به صورت سلفون از زیر یا سلفون از بالا بر اساس درخواست مشتری را برعهده دارد.دستگاه بسته بندی ماکارونی محصول ابتدا توزین تا مطابق

با نوع بسته آماده گردد ، پس از آن ماکارونی ها بر روی نوار نقاله

به صورت عرضی قرار می گیرد. 


دستگاه از نوع سلفون از زیر بوده و حرکت آنها به بخش سلفون زنی، ماکارونی ها را یک سلفون به طور کامل پوشش می دهد و لبه های سلفون توسط دو عدد میله به هم نزدیک ، وبا فک حرارتی دوخته می شود.


قرارگیری ماکارونی ها در محل صحیح سلفون توسط سیستم متریک می باشد. دو لبه ابتدایی و انتهایی هنگام پرس مانع به هم چسبیدن دو لبه نشوند و به وسیله یک کاتر که در انتهای دستگاه تعبیه شده از هم جدا و تک تک از دستگاه خارج می شوند.


جنبه اقتصادی دستگاه این دستگاه برای تولید کنندگان محصولات غذایی دارای صرفه اقتصادی می باشد، زیرا به

صورت اتوماتیک با سرعت بالا در مدت زمان کم تعداد زیادی از محصولات را بسته بندی نموده .وبا کمترین میزان مصرف برق کار شما را آماده می کند.


پیش نیازهای دستگاه بسته بندی ماکارونی شرکت مجموعه ی ما آماده سازی محیط استقرار دستگاه ، وجود فضای بزرگ ، رعایت اصول بهداشتی و ایمنی ، استفاده از نیروی انسانی ، منابع تغذیه ،توان مصرفی برابر با ۲.۵ کیلووات ساعت


سوغات معروف کرمان

سوغات معروف کرمان



دستگاه بسته بندی کلمپه در کرمان بسیار کارایی دارد چون کلمپه از شیرینی های سنتی کرمان بوده که چنانچه به صورت بسته بندی شده تولید شود پخش و توزیع عمده و زیاد آن بسیار ساده تر و آسان تر خواهد شد.


بسته بندی در ماندگاری کیفیت محصولات غذایی تاثیر بسیار زیادی دارد به‌طوری که چنانچه محصولات غذایی مانند شیرینی کلمپه در بسته بندی های بهداشتی و زیبا قرار گیرد و تولید شود شاهد افزایش فراوان مشتریانی خواهیم بود که به خرید و توزیع این محصول در سراسر ایران علاقه خواهند داشت.


به همین دلیل مرکز ما به فکر این افتاد تا با ساخت دستگاه بسته بندی کلمپه پیشرفت هر چه بیشتری بسته بندی این محصول و مواد غذایی کمک شایان توجهی کند برای بسته بندی باید از پوشش هایب مانند کاغذ مومی، محتوای پوشش دار،سلفون  وآلومینیوم استفاده کرد که انواع این پوشش ها و روکش ها قابل نصب شدن بر روی این ماشین بسته بندی می باشد.


از ویژگی های این دستگاه می توان امکان بسته بندی نمودن ۶ محصول با حافظه ایی که در آن تعبیه شده است اشاره کرد. همانطور که اطلاع دارید تولیدکنندگان مواد غذایی نیازمند دستگاه بسته بندی هستند که کیفیت محصول را حفظ کرده و از فساد و خرابی و نفوذ آلودگی به محصول، خشک شدن و جذب رطوبت و بوی محیط جلوگیری کند.


مهمتر از همه شکل ظاهری جذاب و زیبایی داشته و توجه مصرف کننده را به خود جلب کند در واقع مشتری پسند باشد ضمن اینکه مصرف کنندگان کیک و کلوچه و کلمپه به نرمی و لطافت و حفظ بافت این محصول توجه ویژه داشته و ترجیح می‌دهند کیم وکلوچه  تازه و نرم خریداری کنند تا اینکه کیک خشک و وز شده بخرند.

هرچند که این محصول تاریخ انقضا داشته باشد.


 با توجه به اهمیت دو عامل مهم و ضروری مانند حفظ کیفیت و جذابیت ظاهری محصول و مواد غذایی صنایع بسته بندی، مرکز ما ماشین‌آلاتی طراحی تولید و به بازار عرضه کرده است که مجهزترین و مدرن ترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.


دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه و کلمپه به دلیل کیفیت بالا و کارایی گسترده برای انواع محصولات مثل کلوچه، تاب ،رولت دونات و غیره به یکی از پرفروش‌ترین انواع دستگاه ساخته شده در صنعت مرکز ما تبدیل شده و در مدل های مکانیکی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید و به بازار فروش عرضه شده است .


ویژگی‌های بارز ماشین بسته بندی کلمپه


در صنایع بسته بندی مجموعه ما با بهره گیری از دانش مهندسی و تکنولوژی روز دنیا ماشین بسته بندی کلمپه در مدل های متنوع و با کیفیت بسیار بالا تولید می شود 


دستگاه بسته بندی مدل کلاسیک با سیستم مکانیکی مدرن و به روز دستگاه بسته بندی مدل آنجل با سیستم برق PLC و ترموستات PLD.


دستگاه بسته بندی مدل اسکارمجهز به دو موتورAC


 دستگاه بسته بندی مدل دلفین با سه موتورSERVO به بازار عرضه می شود.


دستگاه بسته بندی به صورت پک دو فک و ۴۰۰ تولید در بازار جهانی عرضه می‌شود سرعت بسته بندی دستگاه کلمپه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ بسته در دقیقه و بدون ضایعات محصول و سلفون می باشد.


تکنولوژی در صنعت بسته بندی

تکنولوژی در صنعت بسته بندی


دستگاه بسته بندی مواد غذایی را میتوان به عنوان یک علم و هنر ترکیبی از فناوری برای محافظت از محصولات، موقع توزیع، ذخیره و فروش به حساب آورد.


صنعت بسته بندی میتواند مسئول فرایند طراحی ارزیابی جنبه‌های مختلف و تولید بسته بندی باشد یعنی با تولید چنین دستگاه هایی ما می توانیم تمام محصولات خود را بسته بندی کرده و طول عمر آنها را زیاد کنیم.


همانطور که اطلاع دارید بسته بندی مواد غذایی بسیار مهم بوده زیرا محافظت از محصول یک کار مهم خواهد بود .

انواع بسته بندی مواد غذایی شامل دو مرحله می شود :


۲-بسته بندی اولیه 


۲-بسته بندی نهایی یا مرحله دوم.


  • بسته بندی اولیه


 بسته بندی اولیه محصول مورد نظر را در بر می‌گیرد و با محصول در تماس مستقیم است مانند لوبیایی  خام و نوشیدنی هایی که در درون یک بطری شیشه ای ریخته میشود. و در نهایت به مشتری تحویل داده میشود.


  • بسته بندی نهایی 


در مرحله دوم بسته بندی این محصولات توسط دستگاه شیرینگ به عنوان بسته بندی مجدد بسته می‌شود تا چندین محصول در یک بسته مثل قرار دادن چندین مورد در کارتون قرار بگیرند.


هدف از بسته بندی نهایی محافظت از محصولات به منظور محافظت از آنها هنگام انتقال از کارخانه به توزیع کننده و مشتری می باشد. آنها همچنین از این نوع بسته بندی ها برای فروش عمده نیز استفاده می کنند توجه داشته باشید که این بسته ها معمولاً بازیافت می شوند.


عوامل مهم در خرید دستگاه بسته بندی 


انتخاب هر یک از انواع ماشین آلات برای بسته بندی مواد غذایی به عوامل مختلفی بستگی دارد مهم‌ترین عوامل که در خرید ماشین آلات برای بسته بندی صنایع غذای اثر می گذارد را اینطور می توان شرح داد.


  • قیمت دستگاه

  •  بودجه در نظر گرفته شده

  • روش پرداخت کردن 

  • فناوری مورد استفاده در دستگاه و فضایی که در دست است.

  • هزینه راه اندازی خط تولید


 نوع و قیمت این دستگاه ها بسته به انواع محصول غذایی تولیدی متفاوت میباشد.

همچنین این فناوری باعث شده است تا این دستگاه ها بسیار انعطاف پذیر تر از گذشته باشند، تا اپراتور به راحتی بتواند با آنها کار کند در ضمن شما می توانید بسته به نوع تولید بازه دستگاه را تغییر دهید.


بعضی از دستگاه های بسته بندی محصولات غذایی را می توان به خط تولید کارخانه اضافه کرد مثلاً نوعی از دستگاه هایی که برچسب می زنند طوری طراحی شده اند که در بین سایر دستگاه ها قابل استفاده هستند.


در نتیجه هنگام خرید در نظر داشته باشید که ماشین ها چقدر می توانند حرکت کنند، ظرفیت را افزایش دهند یا ظرفیت را کمتر کنند. بهتر است قبل از خرید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، آنها رابا یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب و خریداری کنید.


 دربسته بندی ماشین آلات برای بسته بندی مواد غذایی میتوانیدبه حزئیات این دستگاه نگاه کنید وبا تولید کنندگان ویا کسانی که طراحی میکنند دراین زمینه بیشتر آشنا شوید،ماشینها را با یکدیگر مقایسه کرده وبا شرکتهای معروف ومعتبر تماس گرفته از قیمت ،خدمات وخزئیات این ماشینها اگاه شوید.


وارد سایت مجموعه ماشده ودرخواست خود راثبت کنید کارشناسان ما دراولین فرصت با شما تماس گرفته و شمارا بصورت رایگان راهنمایی میکنند.


برای افزایش کیفیت ورق های فولادی چکار باید کرد؟

برای افزایش کیفیت ورق های فولادی چکار باید کرد؟

 


 

رول اسید شویی از جمله انواع ورق های فولادی مورد گرم می باشد. این دسته از ورق ها را با انواع اسید ها شست و شو می دهند. پروسه اسید شویی به منظور از بین بردن ناخالصی و اکسید هایی است که در مراحل تولید بر سطح این رول ها تشکیل می شوند. به همین جهت است که ورق های تولیدی با این شیوه را رول های اسید شویی نامگذاری می کنند. انجام فرایند اسید شویی باعث می شود تا کیفیت ورق های بدست آمده از طریق فرایند نورد گرم افزایش پیدا کند. در ادامه به بررسی خواص این رول های اسید شویی، کاربرد های آن، خصوصیات و ابعاد این ورق ها می پردازیم. 


 

رول های اسید شویی در مقایسه به ورق های سیاه رنگ از سطح صیقلی و صاف تری برخوردار می باشند. به همین دلیل است که زمانی که به ورق های با کیفیت بالاتری نیاز می باشد، از این دسته از محصولات استفاده می نمایند. رول های اسید شویی گران قیمت تر از ورق های سیاه در بازار به فروش می رسند. از جمله دلایل این موضوع می توان به سطح صاف و با کیفیت آن اشاره نمود. افزون بر این، مواردی نظیر ناخالصی و یا پوسته پوسته شدن روی آنها دیده نمی شود. با این وجود هزینه خرید این محصولات از ورق های روانی با مورد سرد پایین تر می باشد. در حقیقت قیمتی میان دو نوع ورق سیاه و روغنی را دارا هستند. 



 

با انجام فرایند اسید شویی بر روی ورق های تولیدی شده از طریق فرایند نورد گرم می توان تمامی ناخالصی های شما گرفته روی سطح آنها را از بین برد. به طوری که خوردگی و زنگ زدگی های موجود بر روی آنها به طور کامل از بین خواهند رفت. اما از جمله ویژگیهای منفی این محصولات آن است که این مشکلات می توانند به صورت مجدد شما بگیرند. 

بدین معنی که چنانچه این ورق ها برای مدت طولانی در برابر. آب و یا رطوبت قرار داده شوند، ممکن است آثار خوردگی و زنگ زدگی در آنها به وضوح مشاهده شود.‌ به همین جهت در بیشتر موارد از لایه ای روغنی و یا سایر پوشش های مقاوم در برابر رطوبت، برای پوشش دهی سطوح آنها استفاده می نمایند. 

رول اسید شویی در حقیقت از ورق سیاه و یا همان نورد گرم تهیه می شود و تمامی خواص آن را نیز به همراه دارد. به همین دلیل می توانید در مواقعی که از ورق سیاه استفاده می کنید، از ورق های اسید شویی نیز کمک بگیرید. افزون بر آنکه این محصولات خواص ورق های سیاه را دارند، دارای قابلیت های بیشتری نیز می باشند. بنا بر همین موضوع استفاده از این مواد در بعضی از مصارف ورق های روغنی وجود خواهد داشت.  

نکته پراهمیت درباره استفاده از این ورق ها هزینه خرید پایین آنها در مقایسه با ورق های روغنی می باشند. این خصوصیات سبب می شود تا ورق های اسید شویی کاربرد های بسیاری داشته باشند. در ادامه به بررسی برخی از کاربرد های این ورق های اسید شویی می پردازیم. 

از این محصولات می توان در ساخت و ساز جهت تولید لوله و پروفیل استفاده نمود.‌ ساخت و تهیه قطعات اصلی نظیر بدنه، چرخ، شاسی و دیگر قطعات خودروسازی از دیگر کاربرد های این رول ها می باشند. تهیه مخازن گاز مایع و سایر مخازن تحت فشار که به مقاومت بالایی نیاز دارند، نیز با کمک این رول های اسید شویی صورت میگیرد.‌ همچنین می توان این ورق ها را جهت ساخت مخازن گازی به صورت مجدد شکل داد. از این رول های اسید شویی می توان در ساخت و تهیه انواع لوله های مورد استفاده جهت انتقال آب، نفت و گاز در صنایع ساخت و تهیه لوله استفاده نمود. علاوه بر این موارد، می توان این ورق ها را جهت تولید محصولات گالوانیزه فرم دهی نمود. 


 

ورق های اسید شویی به دو شکل رول و تخت تولید می شوند. اندازه و مشخصات تولیدی این ورق ها بسیار متنوع می باشد. ورق های تخت نیز خود به دو نوع برشی و فابریک در دسترس متقاضیان قرار میگیرند. ورق های برشی را می توان در هر اندازه دلخواه برش داد. به طور معمول در ایران این ورق ها را با خصوصیات ویژه ای می توان یافت. اما امکان تولید آنها با مشخصات متفاوتی نیز هست. 



 

 



 

در تولید ماشین آلات صنعتی و خودروسازی از چه وررقی استفاده می شود؟

در تولید ماشین آلات صنعتی و خودروسازی از چه وررقی استفاده می شود؟

 


 

ورق اکسین از جمله ورق های فولادی می باشد که توسط کارخانه اکسین و کاویان واقع در اهواز تهیه می شوند و در دسترس متقاضیان قرار میگیرند. انواع مختلف ورق های اکسین در دسته ورق های سیاه تقسیم بندی می شوند که توسط نورد گرم شکل دهی و تهیه می گردند. از جمله نکات مهم در تهیه این ورق ها آن است که تنها یک کارخانه در میان کارخانه های فولاد در ایران توانایی انجام فرایند تولید اسلب و در پی آن تهیه ورق را دارد که به صورت کامل از صفر تا صد انجام می گیرد. سایر کارخانه ها، شمش های از جنس فولاد را از کارخانجات دیگر خریداری می نمایند و پس از آن شمش را به خط تولید ورق خود وارد می کنند. 

تنها کارخانه فولاد مبارکه اصفهان است که پروسه فولاد سازی را از بخش تولید اسلب تا نورد گرم و سرد را به طور کامل و یکجا در کارخانه انجام خواهد داد. ورق اکسین، همان ورق سیاه می باشد که توسط نورد گرم فرم دهی و تولید میگردد. این ورق، محصولی است که توسط کارخانه فولاد اکسین اهواز و مجتمع فولاد کاویان تولید می شوند. این محصول در بسیاری از صنایع متفاوت نظیر صنایع خودروسازی و نیز ساخت و تهیه برخی لوله ها با ضخامت های مختلف و ابعاد متفاوت کاربرد های بسیاری دارد. 



 

با اشاره به این موضوع که ورق اکسین در ابعاد، سایز ها و ضخامت های مختلفی تهیه می شود، از کاربرد های ویژه ای نیز برخوردار می باشد. همین موضوع سبب شده تا در صنایع مختلف مصرف بالایی داشته باشد. نکته مهم درباره این محصول آن است که مصرف کنندگان عمومی از  ورق های اکسین استفاده نمی کنند و در نتیجه خریداری آن توسط این اشخاص انجام نمی‌گیرد.‌ آن دسته از مشتریانی که از ورق های سیاه سفارشی استفاده می کنند، به ورق های اکسین نیز نیاز پیدا خواهند کرد. در ادامه به بررسی کاربرد های این ورق ها می پردازیم. 

 


 

از ورق های اکسین می توان در ساخت و تهیه اتومبیل و در صنایع خودروسازی استفاده نمود.‌ ساخت و تولید انواع ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی از دیگر کاربرد های این محصولات به شمار می روند. ساخت و تولید ماشین های سنگین حمل و نقل، ساخت انواع مختلف کشتی های نظامی و غیرنظامی و ادوات جنگی از دیگر مصارف این ورق های اکسین هستند. این ورق های اکسین در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.‌ همچنین ساخت لوله ها در انواع ابعاد و ضخامت های خاص از دیگر کاربرد های این محصولات می باشند.  

 

از عوامل موثر در خرید این ورق ها می توان به قیمت آنها اشاره نمود. قیمت این ورق ها تحت تاثیر فاکتور های مختلفی متغیر می باشد. از آنجایی که خصوصیات و میزان ضخامت این ورق ها متفاوت است، مصارف آنها نیز به صورت گسترده می باشد. قیمت این محصولات بسته به نوع استفاده آنها می تواند متفاوت باشد. 

از آنجایی که ورق های اکسین تقاضای بالایی دارند، هزینه خرید آنها تاثیر مستقیمی بر بازار فولاد خواهد گذاشت. همانطور که می دانید تولید و تهیه ورق های سیاه به شیوه نورد گرم انجام می شود و همین موضوع سبب می شود تا قیمت کمتری در مقایسه با دیگر ورق ها داشته باشد. به همین دلیل ورق های سیاه برای تهیه دستگاه هایی با ابعاد بالا انتخابی مناسب و ایده آل باشد که در نتیجه افزایش تقاضا را به دنبال خواهد داشت.


 

نکات مهمی پیش از خرید ورق های اکسین وجود دارد که می بایست حتما به آنها دقت لازم را داشته باشید. بهتر است پیش از تصمیم گیری نهایی خود برای خرید این دسته از محصولات از ویژگیهای مثبت و منفی آنها آگاهی و اطلاعات کافی را بدست آورید. همچنین داشتن اطلاعات کافی درباره کارخانه تولیدی از دیگر اطلاعات مهمی است که باید در نظر داشته باشید. علاوه بر آن، آلیاژ و میزان درجه کیفی مدنظر شما برای این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

همچنان که نکات پیش از خرید ورق اکسین مهم است، توجه به نکات پس از آن نیز بسیار پر اهمیت می باشد. هزینه باربری و وسایل و تجهیزات مناسب جهت تخلیه از مواردی هستند که باید از آنها اطلاعات کافی و دقیقی را داشته باشید. 

متقاضیان خرید این ورق ها می توانند بسته به نیاز خود محصول مدنظر خود را با مشورت افراد باتجربه و مشاوران خرید انجام دهند.